Fashion

Madonna zet de trend met H&M

Inspirator - Op zoek naar een leuke najaarsoutfit die ook nog eens betaalbaar is? Houd voor inspiratie de komende tijd het Madonna Team in de gaten en je weet wat je te doen staat: Op naar de H&M!
Madonna en haar hele Confessions World Tour crew van 150 personen hebben shoppend bij H&M stuk voor stuk de kleding gevonden die hun individuele stijl weerspiegelt. De internationale moderetailer heeft erin toegestemd Madonna en haar 'touring family' te voorzien van een complete garderobe als onderdeel van een lange termijn overeenkomst, waar de eerstvolgende advertentiecampagne van H&M en de Material Girl onderdeel van uitmaakt. H&M en haar designers, gespecialiseerd in kleding voor een brede doelgroep, bleken een ideale combinatie voor de musici, dansers, make-upartiesten, het management en de crew van Team Madonna om exact te vinden wat ze off-stage nodig hebben. Het hele team kreeg de gelegenheid te kiezen uit de nieuwe collectie van H&M, die Victoriaanse romantiek, Britse klassiekers en op Couture geïnspireerde kleding bevat. Daarnaast heeft Madonna met de designers van H&M een uniek trainingspak ontwikkeld om te dragen wanneer ze 'on the road' is. Het trainingspak wordt uitgevoerd in zwart, wit en paars. Het jack (EUR 29,90) is strak en vrouwelijk met schouderstukken en plooien, de bijpassende broek (EUR 19,90) heeft wijde pijpen en ritsdetails. "We zijn heel blij dit trainingspak eind augustus aan onze klanten te kunnen aanbieden ", verklaarde Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling bij H&M. Voor H&M's aanstaande advertentiecampagne heeft danseres Sophia gekozen voor een zwartglanzend nylon jack met metallic drukknopen in combinatie met een ruimvallende jeans. Collega danser Cloud draagt een gestreept, grijs gemêleerd T-shirt en jeans met een bijpassende hoed. Madonna's chique visagist Gina Brook draagt een zwarte kokerrok met een bijpassende blouse in Couture-style en duizelingwekkend hoge hakken. Dave de decorbouwer heeft gekozen voor een basic T-shirt en &denim jeans en de tour production manager, Chris, voor een geruit katoenen shirt op zijn denim jeans. De keuze van Angela Becker, Madonna's manager, viel op een zijden top en zwarte broek onder een grijsgemêleerd wollen vest. H&M's najaarscollectie is opgebouwd rond vier trends: mix & match voor een complete look. Retro couture inspiration - chic en harmonieus; Romanticism - met een knipoog naar de vorige eeuwwisseling; Classics of the classics - Britse geklede klassiekers en knitwear in een update van onverwachte materialen en kleurencombinaties; Jaren 80 music-scene - met invloeden uit de pop- en rockcultuur.. Er is zoveel keuze dat je vrijwel zeker zal slagen!

Deel dit artikel
Back to top