Fashion

De meest geInstagramde zonnebril van de zomer is deze…

Het kan niet anders dan dat deze zonnebril je afgelopen zomer is opgevallen. Tenminste, dat is wanneer je die digitale detox hebt gelaten voor wat het is en regelmatig door Instagram zat te scrollen. Mocht dat laatste het geval zijn, dan kunnen deze zonnebrillen je niet ontgaan zijn.

Takesh Eyewear, een zonnebril label van vijfentwintig jaar oude Niki Takesh, lanceerde een aantal Lolita-achitge zonnebrillen dit seizoen. De zonnebril in de vorm van een hartje kwam in vijf verschillende kleuren en dat ging niet onopgemerkt aan de Instagirls voorbij.

❤️ SHES THE ONE ❤️ @lilyaldridge ❤️

Een bericht gedeeld door TAKESH (@takesh.eyewear) op

En het zijn niet de minste die de hartjesbril op hun neus zette deze zomer. Victoria’s Secret Angels Lily Aldridge was er bijvoorbeeld een van. Op 27 juli lanceerde Takesh haar merk. Geen grote campagne voor het merk, maar een Instagrampagina en een webwinkel. Via Instagram werden de zonnebrillen al snel opgepakt en werden de hartjes een sensatie.

Babe @marthahunt in the baby blue Jadore frames ❤️💦

Een bericht gedeeld door TAKESH (@takesh.eyewear) op

Opening Ceremony toonde vervolgens direct interesse in het startende label en binnen twee dagen waren ze in de winkels van Opening Ceremony te verkrijgen. Het gaat dus hard voor Takesh eyewear, en niet zo gek, de ontwerpster heeft een obsessie met zonnebrillen en een persoonlijke collectie van honderden modellen. Daarnaast is ze een verzamelaar van jaren ’50 cat-eye zonnebrillen. Misschien dat haar hartjeszonnebrillen daardoor ook die opvallende vorm hebben?

😍 JADORE BLACK/ ROSE 😍 SOLD OUT 😍

Een bericht gedeeld door TAKESH (@takesh.eyewear) op

✨ sweet baby angel blue @breez_lance ✨

Een bericht gedeeld door TAKESH (@takesh.eyewear) op

Beeld: Getty Images
Deel dit artikel
Back to top