Fashion

Topshop met Google+ op London Fashion Week

Topshop en Google+ bundelen de krachten voor de show tijdens de London Fashion Week aankomende zondag 17 februari. Met de hulp van Google+ belooft de catwalk show toegankelijker en innovatiever dan ooit te worden. Gebruikers kunnen de show namelijk vanuit elk perspectief meemaken, vanuit het oogpunt van een model of een make-up artiest, het is allemaal mogelijk!

Als je je afvraagt hoe Topshop en Google+ dit gaan aanpakken, de high street keten heeft een kleine camera gecreëerd genaamd Model Cam, dat bevestigd zal worden op modellen. Zo kunnen de kijkers zien en ervaren hoe modellen als Cara Delevingne en Jourdan Dunn zich voelen wanneer ze de catwalk oplopen.

Google+ is enorm enthousiast over de samenwerking met Topshop."We're thrilled to be working with Topshop to bring everyday fans together and allow them to experience this season's fashion show through almost every lens imaginable," zegt Google+ global marketing director Marvin Chow. "Topshop has done an amazing job of creating an unprecedented experience through a number of Google technologies to connect fans with the highly coveted models, designers and influencers. It will be just another fantastic experience for our growing Google+ community.''

Tenslotte zullen de YouTube-pagina en Google+ pagina van Topshop de catwalk show live streamen, vanaf het moment dat de gasten en moderedacteuren arriveren tot het bittere einde. Bekijk hieronder het filmpje dat alles nog eens haarfijn voor je uitlegt!

Deel dit artikel
Back to top