Fashion

Diesel lanceert 'stupid' dansje

Diesel komt met een social fashion-tagged Music video. Een hele mond vol! Maar eenvoudig gezegd is het een muziek videoclip en tegelijkertijd een catalogus waarin de SS10 collectie van Diesel wordt gepresenteerd.

De reclamecampagne ‘being stupid’ van Diesel heeft al voor vele fans gezorgd. Dus zodra zij hoorden over de mogelijkheid om deel uit te maken van de cast van de SS10 muziek catalogus videoclip, wisten ze niet hoe snel ze erbij moesten zijn! (Helaas, wij waren net te laat..).

Duizenden fans hebben de afgelopen maanden hun ideeën over ‘being stupid’ opgestuurd. Dit ging van foto’s tot video’s en zelfs de ‘ouderwetse’ tekening kwam voorbij.

De Lucky winners (in totaal 100) mochten de beroemde dans uit de film “Bande à part” van Luc Godart dansen. Maar hier werd uiteraard een eigen twist aan gegeven. De dansers deden dit op een heel ‘stupid’ manier voor de camera van het Diesel creative team.

Het doel van deze dance video is natuurlijk de interactiviteit met de Diesel-lovers. Je kunt de clip op pauze zetten, of je gaat met je muis over de kleding die de dansers aan hebben, om meer informatie te krijgen hierover. Maar het gaat verder dan de productinformatie! Zelfs de activiteiten, interesses en social networks van de mensen in de clip kun je bekijken.

Diesel

Voor de hele videoclip ‘A hundred lovers’ kijk je op de Diesel website.

Enjoy! (Rosa)

Deel dit artikel
Back to top