Fashion

Back to the 90's met de Tommy Hilfiger Crest collectie

Back to the 90's met de Tommy Hilfiger Crest collectie

Heel goed nieuws voor Tommy Hilfiger lovers! Het merk komt met een nieuwe collectie: de Tommy Jeans Crest. Deze nieuwe collectie is geïnspireerd op het begin van Tommy Jeans in 1985 en gaat dus way back. Het klassieke logo 'Tommy Crest' is terug, maar dan met een moderne update. Tommy Hilfiger gecombineerd met 90's details, wij zijn fan! 

 

'In 1985 the crest was created, for 2018 it's been updated'

Het iconische 'Tommy Crest' logo bestaat uit een leeuw met een zwaard met daaromheen een gouden krans. In de wereldwijde campagne is de Nederlandse artiest RIMON te zien. Samen met artiest Jelani Blackman laten ze zien dat de Tommy Jeans Crest collectie draait om positiviteit en diversiteit. Fashion en kledingkeuzes zijn voor de artiesten een vorm van zelfexpressie.
RIMON: "Mijn kleding reflecteert mijn humeur, elke dag zie je bij mij een ander personage. Ik steek graag boven de menige uit. Ze mogen best zien: dit ben ik".

De collectie bestaat uit jassen, sneakers, jeans, truien, T-shirts, een overall en accessoires. De collectie is wereldwijd verkrijgbaar bij een aantal TOMMY HILFIGER en TOMMY JEANS winkels en is hier online verkrijgbaar. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) op

 

Deel dit artikel
Back to top