Fashion

Naomi Campbell en Jourdan Dunn voor Burberry

Het Britse modehuis Burberry heeft gekozen voor Naomi Cambell en Jourdan Dunn als de gezichten voor de spring/summer campagne van 2015. Dit is de eerste keer dat de twee Britse topmodellen samen zijn gefotografeerd, zij zijn de twee meest beroemde donkere modellen in de fashion industrie. 

De beroemde fotograaf Mario Testino legde de campagne vast. Beide modellen hebben al eerder voor het modehuis gewerkt. Jourdan Dunn is voor de vierde keer het gezicht van Burberry. Naomi sleepte in 2001 de Burberry campagne binnen en poseerde toen naast Kate Moss.

 Christopher Bailey, de creative director van het modehuis, meldde het volgende over de samenwerking met de twee Britse topmodellen “Naomi and Jourdan — two great British icons, two strong, beautiful women and the two perfect faces for our new campaign” 

Bekijk hieronder de campagne video van Burberry spring/summer 2015 waarin je naast Naomi Campbell en Jourdan Dunn ook de twee mannelijke modellen ziet, die het gezicht zijn van de herencampagne. Voor de herencampagne koos Burberry voor twee muzikanten, namelijk de drummer van 'These New Puritans', George Barnett en de drummer van 'Of Empires', George Le Page.

Deel dit artikel
Back to top