Fashion

Gisele nieuwe gezicht Vero Moda

Hoe ze het doen!? Don’t ask me. Het Deense label zal wel weer eens diep in de buidel hebben getast… Want hoe krijg je het best betaalde model ter wereld van dit moment anders zo ver om haar knappe koppie te lenen voor je reclamecampagnes? Na Kate Moss, Helena Christensen en onze eigen Yfke Sturm is Gisele Bundchen het nieuwe uithangbord van Vero Moda.

Gisele Bundchen: nieuwe gezicht Vero ModaVanaf augustus is het supermodel met een jaaromzet van 33 miljoen dollar te zien in de AW07/08 campagne van het merk. Niet slecht om zo’n topper (lees: benen tot aan haar oksels, boobs from Brazil, jarenlange ‘leider’ van de Victoria’s Secret Angels, gezegend met een weelderige haardos) binnen te halen voor je nieuwe campagne! Maar als je de highstreet keten Vero Moda vergelijkt met andere werkgevers van miss Bundchen, zoals Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Versace en Dior mis ik ergens de link…

Rara, hoeveel geld gaat er met deze deal gemoeid!? Wie het weet mag het zeggen! (Virginie)

Deel dit artikel
Back to top