Travel

Nieuw skincare merk in NL & lancering Fossil hybrid smartwatch

Altijd al willen weten wat er allemaal gebeurt op de redactie van Fashionscene? Dan komt deze rubriek als geroepen: neem elke week een kijkje in het leven van de redacteuren van Fashionscene!

Het is alweer een even geleden dat we onze week met jullie hebben gedeeld. Vanwege onze vakantie's en de vakantietijd, dan gebeurt er nou eenmaal wat minder op het gebied van evenementen, hadden we niet zoveel om met jullie te delen. Daarom nu een compilatie van de leukste dingen de afgelopen weken.

Een tijdje terug was Michelle bij de lancering van de Fossil hybrid smartwatch. Het fijne aan het horloge is dat hij eruitziet als een gewoon exemplaar maar wel handige functies bevat. Als je het horloge koppelt met een app op je telefoon kun bijhouden hoeveel stappen je hebt genomen en kun je middels een handig systeem met de wijzers zien wie jou belt dus of het handig is om even je telefoon op te pakken.

De lancering vond plaats onder het genot van een heerlijke lunch. Salad And The City had een speciale salade samengesteld voor de genodigden bestaande uit onder andere bietjes, zoete aardappel, pittig gekruide bloemkool en sojabonen. Michelle gaat nu regelmatig terug naar de saladebar om precies dezelfde salade samen te stellen. Lekker en gezond!

Jasmijn ontving het boek Op Kop Door De Achterhoek van travelblogger Jantien Klein Ikink. De twee ontmoeten elkaar in een hostel tijdens een reis door Australië, waarover Jantien destijds deze blog bijhield. Na haar terugkomst is Jantien zich gaan verdiepen in de Achterhoek, waar ze zelf ook vandaan komt, en stelde een a-typisch boek samen met tips over de streek die niet zo voor de hand liggen. Naast foto's en anekdotes uit Jantien's kindertijd, kun je ook wat Achterhoekse woorden en gezegdes leren. Leuk! Bestel het boek hier.

Een paar weken geleden was Team Fashionscene te vinden bij Café de Plantage en omstreken vanwege een shoot. Binnenkort daarover meer!

Of we mee wilden voor een zomerse borrel op een boot met pr-bureau Cherrylab, dat lieten we ons geen twee keer zeggen. Hieronder een foto om te zien hoe gezellig het was. Rechts Jasmijn en Michelle van Fashionscene.nl en collega Michelle van ZE.nl.


Hoewel we onzelf niet direct zouden omschrijven als sportief is sporten wel heerlijk om te doen. Fijn sportmerk Under Armour lanceerde een te gekke campagne UNLIKE ANY. En wij mochten een complete outfit uitproberen! In de campagne van UNLIKE ANY staan vrouwen centraal. Vrouwen met kracht die gaan voor hun doelen en een uitdaging niet uit de weg gaan. Natuurlijk hebben we de items direct uitgeprobeerd in de sportschool, al blijft die stairmaster nog altijd een uitdaging. 

Tot slot waren we deze week uitgenodigd voor de lancering van een nieuw beautymerk in Nederland. Simple is het nummer 1 beautymerk van Groot-Brittannië dus het was hoog tijd dat ook wij van deze producten kunnen genieten. Het fijne is dat er geen parfum, kleurstoffen en andere narigheden verwerkt zijn in de verzorgingsproducten. De lancering vond plaats bij ZOKU onder het genot van, jawel, alweer een heerlijke gezonde lunch. Dit willen we ook wel elke dag op kantoor. Hint, HINT!

Beelden: Fashionscene

Deel dit artikel
Back to top