Fashion

De swimwear campagne van deze designer bevat alleen maar onbewerkte foto's

Langzaam maar zeker wordt er in de fashion wereld meer en meer focus gelegd op het bewerken van campagnes. Dat Kendall Jenner zonder cellulitus zit en dat Bella Hadid geen putjes in haar benen heeft geloven we al niet meer en we hebben behoefte aan de real deal. Gelukkig is daar Desigual, die helemaal niks heeft bewerkt aa de beelden van hun nieuwe swimwear campagne.

Model Charli Howard is het gezicht van de kleurrijke Desigual campagne en het volgens eigen zeggen ''curvy'' model staat volledig achter het statement. ''How many fashion campaigns can you say HAVEN'T been retouched?'' Zegt Charli onder haar Instagram foto. Ook bij de andere campagneplaatjes zien we body positive quotes.

De positiviteit rondom het laten zien van ''echte'' vrouwen is al een tijdje in volle gang. Zo liet Sports Illustrated een model zien met striae op haar buik en kwam Target al met een niet-gephotoshopte swimwear campagne. En wij zijn fan! Wij modemeisjes zien veel liever de real deal dan over foto's. 

 

"Now I'm curvier, I feel so much sexier and excited to wear swimwear" @charlihoward 🍉

Een bericht gedeeld door Desigual (@desigual) op

"Beauty is measured in so many sizes and shapes, not just size 0. Now I'm curvier, I feel so much sexier and excited to wear swimwear. We all have insecurities and little faults, but that’s exactly what makes us unique and special. I think that every woman is a real woman. Who cares if they are short, tall, thin, fat, athletic, heterosexual or gay? Every one of us is marvelous.'' Aldus Charli.

 

''Beauty doesn’t only come in size zero. Diversity is the key to changing that”.@charlihoward

Een bericht gedeeld door Desigual (@desigual) op

Beeld: Desigual

Deel dit artikel
Back to top