Fashion

Tiffany & Co zet voor het eerst celebrity's in voor haar campagne en wel deze...

Er is vrijwel geen merk op te noemen die niet de handen ineen heeft geslagen met celebrity's om hun naam te vertegenwoordigen. Toch blijven sommige merken stug vasthouden aan het gebruik van 'professionele' modellen.

Nu is Tiffany & Co alsnog overstag gegaan. Het sieradenmerk sloeg de handen ineen met Grace Coddington, voormalig creative director at large bij de Amerikaanse Vogue, om een nieuw concept te bedenken hoor hun campagnes. Het resultaat? Prachtige beelden van de fall/winter 2016 collectie met actrices Lupita Nyong’o en Elle Fanning.

De bekende fotograaf David Sims schoot de kiekjes van de dames, die worden ondersteund door Christy Turlington en Natalie Westling. Voor de Legendary Style campagne werden close-ups gemaakt in de studio van de vrouwen met het bovenlichaam in beeld. Het wat anders dan de simpele productfotografie die we van ze gewend zijn en de campagnebeelden die geschoten werden op straat in New York.

Er zit trouwens nog meer leuks Tiffany & Co nieuws aan te komen. De betaalbare Love collection krijgt een relaunch en we kunnen ook alvast sparen voor een collectie die het merk maakt in samenwerking met ontwerper Reed Krakoff.

 

Proud to share my @tiffanyandco collaboration for the #legendarystyle campaign with creative partner @therealgracecoddington

Een foto die is geplaatst door Elle Fanning (@ellefanning) op

 

Me and @TiffanyAndCo! Unforgettable to work with @TheRealGraceCoddington on this new campaign! #legendarystyle

Een foto die is geplaatst door Lupita Nyong'o (@lupitanyongo) op

 

really stoked to share my work with amazing @therealgracecoddington and David Sims for @tiffanyandco's new #legendarystyle campaign 👍👍

Een foto die is geplaatst door Natalie Westling (@nataliewestling) op

Deel dit artikel
Back to top