Beauty

Even helemaal niks..



Tips van Drill Instructor Barbara - Kom tot rust. Even een pas op de plaats en volledige ontspanning.
De oefening kun je op elk gewenst moment van de dag doen en hoeft niet veel tijd te kosten. Het levert je eigenlijk alleen maar meer tijd op want je kunt veel efficienter weer aan de slag daarna..
Daarnaast krijg je meer energie en heb je minder kans op hoofdpijn, depressies, agressiviteit en pijnklachten.
Oefeningen waarbij je jezelf bewust laat ontspannen noemen vallen onder de zogenaamde autogene training. Je kunt helemaal ontspannen door je te concentreren op je ademhaling en op je spieren.
• Ga lekker liggen in een ontspannen houding
• Concentreer je goed op je ademhaling
• Ga in gedachte al je spieren langs. Begin bij je voeten, enkels, kuiten, etc
• Focus op de spieren, span ze aan en laat de spanning bewust los
• Denk aan een fijne plek, bijvoorbeeld op een fijn warm strand, en ontspan…
Probeer dit een paar keer per week te doen en je zal zien dat je de wereld weer aan kan!
[IMG01] Succes!
Barbara den Bak
www.thebootcampclub.nl

MEER TIPS VAN BARBARA:
Gezond de winter door
Gezond en lekker: Yoghurt-Mint kip!
De super shake is je nieuwe BFF!
Last-minute make-over!
Power Foods
Dieet en alcohol...handige tips!
Voedingstips die altijd werken!
Full body workout @ the office
De 7 pluspunten van krachttraining!
Carbs. Hoe zit dat nou precies?
Ibiza style genieten op vakantie
Vlaggen aan de onderkant van je arm
Tips voor extra energie
Lekker sporten in de herfst
Weg met die buik!
NIEUW: Tips van een Drill Instructor

Deel dit artikel
Back to top