Fashion

Acne paper



Landelijk - Multimerk ACNE maakt spijkerbroeken met supersmalle pijpen. Maar ACNE maakt ook films voor MTV, brengt elk half jaar een mannen, vrouwen en- accessoire collectie uit, doet aan karakterontwikkeling voor filmanimatie, illustreert, maakt reclames én levert grafische ontwerpen en creatieve concepten aan voor Puma en het Eurovisiesongfestival(!).
Na tien jaar vonden ze het bij ACNE tijd om ook eens wat mét elkaar te creëren. Het (publiciteits)blad ACNE Paper, is het inspirerende resultaat. Zo gaat het tweede nummer van het tijdschrift op bijna filosofische wijze in op het verkennen van speciale plekken waar men naartoe trekt voor inspiratie, rust of geluk. Essentieel, want, 'creativity is our business, and creativity involves breaking with established patterns in order to look at things in a different way. So in an age of increasing efficiency, competition and speed, we felt it timely to take a stap back, breathe and think about what it is that makes us tick in the first place. Is it our work, our private lives, our dreams- or all of them together? Where do we find the vitality to keep ging on?'
Middels modeseries, interviews met onder meer mode ontwerper Kim Jones en dromerige beelden die door het formaat van het magazine (30 x 40 cm) ten volste tot hun recht komen, geeft ACNE Paper voldoende inspiratie het antwoord op deze vragen te vinden.
ACNE spijkerbroeken en de mannen, vrouwen- en accessoirecollectie zijn onder meer te koop bij 2PR, Amsterdam. ACNE Paper is onder meer verkrijgbaar bij SPRMRKT, Amsterdam.

Deel dit artikel
Back to top