Fashion

limited edition Bling T-shirt

Een unieke samenwerking tussen drie topmerken: ter ere van het 2,5 jarig bestaan van Bling, het toonaangevende hiphop feest, heeft mede-oprichter Blue Blood een uniek limited edition tshirt gemaakt en opgedragen aan hoofdsponsor Hennessy.
Het tshirt is een aangepaste versie van het signatuurmodel “The House of Avelon”, van de gelijknamige toplijn van Blue Blood. Speciaal voor het huis Hennessy en ter gelegenheid van het 2,5 jarig bestaan werd een “House Of Bling” editie geproduceerd.
Het “puntje op de I” is een 14-karaats gouden knoop. Het shirt volgt de PUMA Bling en Bling slipmatten op die vorig jaar werden gelanceerd.
De shirts zijn niet in de winkel te koop; uitsluitend verkrijgbaar via Bling en partners ganbaroo, blue blood, Hennessy en Jimmy Woo. Bling-oprichter Steven Pooters: “Bling is iets wat we samen hebben opgebouwd. Het shirt is een Thanksgiving kado: thanks for giving. Het is dus een bedankje aan de mensen die mee hebben geholpen om het op te bouwen. Stamgasten, persmensjes, sponsors, lui uit de scene.”
Bling is een maandelijks feest voor liefhebbers van goeie sfeer, leuke mensen en hiphopmuziek. Tweeenenhalf jaar geleden was hiphop nog grotendeels underground; uitgaanstempel Jimmy Woo stapte toen samen met oprichters conceptbureau ganbaroo, Hennessy, modegroep moshi moshi en DJ MR Wix in het vernieuwende concept. Inmiddels is er naast de “last Thursday” in Amsterdam ook een “first Thursday” in Rotterdam: Bling wordt sinds oktober 2005 maandelijks in de onlangs geopende BUMB georganiseerd.
Host en mede-organisator Mike de la Cruz : “Bling is leuk. Iedereen in het team neemt zijn eigen achterban mee. Zo krijg je een leuke mix van mensen; de basis van een goed feest.”
Wil jij ook Blingen in een ‘Welcome to The House Of Bling’ shirtje? good2b geeft één dames maat s en één heren maat L weg, check WINNEN!

Deel dit artikel
Back to top