Oogmake-up

Color Riche bestaat 30 jaar!

Color Riche bestaat 30 jaar!

Color Riche is misschien wel één van de meest iconische lipsticks van de wereld, een lipstick die voor allerlei vrouwen geschikt is. Vrouwen hebben hun favoriete Color Riche altijd bij zich, waar ze ook naartoe gaan, voor elk belangrijk moment in hun leven – al 30 jaar lang.

Happy Birthday Color Riche! Color Riche bestaat 30 jaar en lanceerde 16 maart al een mini film geregisseerd door Bruno Aveillan om dit te vieren. In de film maken de spokespersons van L'Oréal Paris, waaronder Lara Stone, Doutzen Kroes en de nieuwste aanwinst Luma Grothe, hun color obsession bekend.

Een obsessie voor kleur

Van de meest elegante tinten rood tot meer intense koraalnuances, oogverblindende nudetinten en meerdere uitdagende roze tinten: sinds 1985 zijn er 350 tinten voor Color Riche uitgebracht, tot groot plezier van alle vrouwen. 30 jaar Color Riche vieren we dit jaar met een uitgebreid assortiment van meer dan 30 kleuren in drie verschillende finishes: satin, mat en ultra glanzend.

Van de meest elegante tinten rood tot meer intense koraalnuances, oogverblindende nudetinten en meerdere uitdagende roze tinten: sinds 1985 zijn er 350 tinten voor Color Riche uitgebracht, tot groot plezier van alle vrouwen. 30 jaar Color Riche vieren we dit jaar met een uitgebreid assortiment van meer dan 30 kleuren in drie verschillende finishes: satin, mat en ultra glanzend.

Happy 30's Color Riche

1985 : OMDAT IK HET WAARD BEN

De slogan vertegenwoordigde de eerste golf van feminisme: ‘ik kan ook mijn geld aan mijzelf besteden en ik voel me mooi omdat ik het waard ben’.

1990'S : OMDAT JIJ HET WAARD BENT

De slogan veranderde mee naar het idee van de ‘zelfstandige vrouw’: een vrouw die zichzelf kan onderhouden en niet langer de hulp van een man nodig heeft om voor zichzelf te zorgen.

2000'S : OMDAT WIJ HET WAARD ZIJN

Een periode van ‘voldaanheid’ breekt aan, iedere vrouw verdient het om mooi te zijn en de strijd voor gelijke rechten tussen man en vrouw lijkt ten einde te komen: wij zijn het waard.

2015 : OMDAT ZIJ HET WAARD IS

Color Riche heeft een kleurstatement gemaakt in het leven van veel vrouwen. Color Riche is benieuwd welke vrouw een statement heeft gemaakt in jouw leven: #omdatzijhetwaardis.


Color Riche 30 jaar!

Win! 

L’Oréal Paris is op zoek naar vrouwen die een kleurstatement hebben gemaakt in het leven van anderen. Tijdens de 30 jaar Color Riche campagne kan men deze vrouwen nomineren via Facebook en Instagram door een naam met kusafdruk te delen met #omdatzijhetwaardis. In de maand april verloot L’Oréal Paris iedere week 30 lipsticks aan zowel de genomineerde als de dame die haar heeft aangedragen. Doe je mee?

Color Riche

Deel dit artikel
Back to top